tirsdag 12. oktober 2010

Ukeplanpresentasjon

På jobben hos oss holder vi av og til mange presentasjoner. I dag har vi forberedt én til. Da dukket plutselig den glimrende idéen opp om at man strengt tatt kunne lage fiffige presentasjoner for familien også. (det er en sann glede å jobbe med slike kreative sjeler!) Legge inn en snasen powerpointpresentasjon og kjøre opp på stort lerret i heimen på søndag ettermiddag. Sjekke at alle stiller forberedt og tar notater over uka som skal komme, og at ingen avtaler kolliderer med hverandre. Som presentasjoner flest bør den ha noen velvalgte poenger som alle kan humre litt over, noen festlige bilder, eller så kan du også bygge inn noen pussige små fakta som de søte små kan dra lærdom av. Sitater er velegnet her. Dette tror jeg rett og slett er en släger for den moderne familie.



Og for å sikre at alle har tilgang til presentasjonen også etter at den er presentert, er det helt sikkert lurt å dele den med resten av verden på f.eks Slideshare.

6 kommentarer:

  1. he he, det hadde vært noe. Merker meg at dagen er slutt tidligere på lørdag enn i ukedagene...det var litt bakvendt. Og hva inneholder egentlig den halvtimen med "takk for i dag"? ☺

    SvarSlett
  2. Hohoho! Erstatning for post it, og kjøleskapstavla.

    SvarSlett
  3. He he, den må jeg vise til gutta mine:)

    SvarSlett
  4. Se der ja! Og slik går no dagan:)

    SvarSlett
  5. Jeg kopierer denne, endrer noen av gjøremålene og kjører på! Hepp, familie!! ;o)

    SvarSlett
  6. Oj oj, denne likte jeg.. snakker om stålkontroll=;-)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!