søndag 24. oktober 2010

Svigermordagen

Dere visste vel at det er den internasjonale svigermordagen i dag? Dagen da du skal sette ekstra pris på den svigermorgen du har fått?  Flaks for oss at svigermor er på besøk akkurat nå. Når alt kommer til alt har jeg vært overmåte heldig med min svigermor. Det er jeg glad for. Til tross for at vi er veldig forskjellige går vi stort sett godt i lag. Oppsummert vil jeg si at min svigermor er omsorgsfull, sprudlende, inkluderende, skravlete og bittelitt gal. På den gode måten.

6 kommentarer:

  1. Hadde ingen anelse, og får en smule dårlig samvittighet;) tror ikke svigermor har noen anelse heller, så da er det vel greit. Koselig blogg!

    SvarSlett
  2. Gratulerer til svigermor! Nå har jeg aldri opplevd å ha svigermor, men svigerbestemor har jeg hatt både til glede og utfordring... ;o)

    SvarSlett
  3. Eeeh, svigermordag? Har de en egen dag også, holder det ikke med morsdag? Lurer på når svigerinnedagen er?

    PS. Bilen har fått vintersko i dag.

    SvarSlett
  4. Å??? Godt at jeg ikke har noen svigermor da, så var det ingen som ble skuffet... ;)

    SvarSlett
  5. Jaja. Her i huset er min svigermor en fantastisk kvinne jeg aldri fikk møte, men som vi savner i livet vårt både jeg, barna og han som mistet moren sin for tidlig. Den andre svigermoren er jo min egen kjære mor. Jeg tror svigersønnen og min mor kommer godt overens....

    SvarSlett
  6. Mon tro om det er en svigermor som har funnet opp denne dagen? Visste ikke at den eksisterte en gang jeg. Men svigermora mi er ei fin svigermor!

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!