torsdag 28. oktober 2010

Finn feil

I den populære føljetongen "Finn x antall feil" har vi nå kommet til fiskekaker. I et svakt øyeblikk på tirsdag lot jeg mitt indre overtale meg om at fiskekaker forkledd som morsomme sjøfigurer ville bringe gedigen lykke for de håpefulle, og at de den kvelden ville sovne med et smil om munnen mens de tenkte på sin omsorgsfulle moder. De som har fulgt med her en stund, vet at det skal mer til for å imponere den minste Bukken Bruse.

Hva? Ser dere ikke feilen her? Her mangler det nemlig en vesentlig ting. Nemlig fiskekake forkledd som havfrue. Herregud, assa.

7 kommentarer:

  1. Ååå Heidi da... ærlig talt sier nå bare jeg ASSA=;-)

    SvarSlett
  2. å, ja, nå ser jg det. Og jeg som tenkte det mangla potet og gulrot....Dumme meg. ☺

    SvarSlett
  3. Hva med brennmanet? Det kan jeg heller ikke skimte?

    SvarSlett
  4. Det såg eg med ein gang! Sjølvsagt manglet havfruen. Eit måltid er ikkje komplett før du har ei havfrue på tallerkenen... :)

    SvarSlett
  5. Klart at det skulle ha vore ei havfrue, det er iallefall halvt fisk.... :)
    Når mine var små, skulle eg lokke med hjertefiskekaker, men den gang ei! Det lukta forsatt vanleg fiskekaker.

    SvarSlett
  6. informative post www.dolabuy.ru Read Full Article Dolabuy Prada browse around this site Louis Vuitton fake Bags

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!