torsdag 21. oktober 2010

En historie fra virkeligheten

Etter alle oppløftende kommentarer i forrige innlegg (takk!) fikk jeg stor tro på egne strikkeferdigheter. Det viste seg at Arne og Carlos også hadde sett puta og var vilt begeistret over fruas kreative evner. Så jeg ble invitert på studietur for å lære å strikke julekuler. Etter jobben i går kasta jeg meg i bilen og suste oppover mot Valdres.

Da jeg kom fram, satt Arne og Carlos og strikka som vanlig. 




Etter å ha blitt traktert med både kaffe og annet godt, satte vi i gang med julekulene. Og gjett om de ble fine!


Ok, da. Det eneste som er sant ved denne historien er at jeg har sett julekulene live. De henger over kontorplassen hos en forlagsansatt hos Cappelen Damm. Som tilfeldigvis gir ut den boka dere vet.

5 kommentarer:

  1. Hi hi, fin historie selv om den bare var halvsann. ☺

    SvarSlett
  2. Ha ha ha- gleder meg til å få en julekule i julepresang=;-)

    SvarSlett
  3. Jeg vil ha den boka! Nå!

    Hvordan var kulene? Live?

    SvarSlett
  4. He he! Det der kunne godt vært sant!? For alt eg veit?
    Kanskje det blir julekuler uansett? Nå når du har laget pute er det vel ingeting som kan stoppe deg! :)

    SvarSlett
  5. Først ble jeg så misunnnelig at jeg holdt på å begynne å sippe, men så så jeg heldigvis siste avsnitt og da ble humøret litt bedre. Og ja, jeg vet jeg er litt barnslig og smålig inni mellom, men jeg jobber med saken og blir gradvis stødigere.

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!