tirsdag 5. oktober 2010

Notér det ned!

Jeg er svak for notatbøker. Jeg tror alltid at livet i sin helhet blir mye enklere når jeg kan notere noe ned ett sted. Hva dette noe er, står fremdeles uklart for meg. Det som derimot skjer, er at notatboka blir liggende - ubrukt. Men jeg lærer aldri, og én dag kommer jeg til å bli en person som tar notater - av noe.

Hadde jeg kommet over denne i en norsk butikk hadde jeg kjøpt den på flekken. Når jeg må bestille den fra Etsy er terskelen muligens litt høyere. Men kanskje det er noen som kan få den i julegave?


3 kommentarer:

  1. Fin den, men 50 dollar var litt stivt for en bok du må fylle sjøl...

    SvarSlett
  2. Notatbok burde jeg skaffe meg - jeg skribler jo ivei, men det blir på kvitteringer, bleier, diverse ark. Lurt å få samla skribleriene.

    SvarSlett
  3. Eg og liker notatbøker. Er ikkje spesielt flik å skrive i dei, men har alltid store planer når eg går til det skrittet at eg kjøper meg ei.

    Men har ennå ikkje investert i noko så ekslusivt som den du ønsker deg! :)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!