torsdag 9. desember 2010

9. desember

Dagens juleaktivitet: Julekort! Som dumpet ned i postkassa i går. Ja, det er av den aller enkleste sorten og nei, det er ikke barn med nisseluer på. Slike idylliske stillbilder får andre ta seg av. Her er det hverdag og blinkskudd fra 2010 som gjelder. Måtte duse ned bildet her også, ellers ser jo alle hva de får i postkassa om ikke så alt for lenge. Frist for sending av julepost er 16. desember, og her finner du flere detaljerte frister. Som tidligere postbud oppfordrer jeg alle til å sette navn på postkassa si. Da går alt så mye bedre.

3 kommentarer:

  1. Takk for tipset, da får vi sette oss til med papp, teip og stæsj.
    Julekort verksted da altså, begynner å haste litt skjønner jeg.
    Hos oss er postkassa godt merket - en må tenke på budet vet jeg!

    SvarSlett
  2. Jeg har også bestilt julekort - dette med julekortfotografering har jeg gitt opp for lengst - blir bilde tatt i august som sendes ut;)

    SvarSlett
  3. Jeg tenkte nå jeg skulle prøve å få tatt julekortbilde til helga jeg da... Med/uten bikkje, en eller to unger. Vi får se. ;o)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!