tirsdag 10. januar 2012

Tilbakeblikk #1

Det er det vel ikke for seint med et lite tilbakeblikk pÃ¥ 2011?  Bloggen er ei slags nettbasert dagbok, pÃ¥ godt og vondt. Noen ganger gremmes jeg over enkelte innlegg ført med egen penn, men stort sett er det vel greit. Og det er gøy Ã¥ se tilbake pÃ¥ det som har skjedd.

I januar starta jeg freskt med manualer. Planen var å løfte manualer et helt år for å se om jeg fikk Bjørgenlook.





Og så ble jeg skikkelig hissig når det kom til kaffekoking.


I februar var ungen vår ulydig. Sett slikt.

I mars gjorde jeg et spredt forsøk på å være hipp. Det gikk skikkelig dårlig.


Og min indre husmor tipset dere om fiskeoppskrifter. 

I april var det bryllup. Og min bedre halvdel gjorde narr av min flotte hilsen til det rojale paret.

Og så hissa jeg meg opp - atter en gang, denne gangen over at ingen snakka om Tårnfred,men bare om Tårnfrid.

Mai var måneden for jubileum.

Og sÃ¥ ble sykkelen min stjælt. Den dukka aldri opp igjen. 


Og i  juni ble jeg skikkelig glad i Pærri.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!