lørdag 6. november 2010

Blid

Disse ble overrakt meg i går ettermiddag.  "Disse skal du ha fordi du har vært så blid denne uka," sa han.
Her er det rom for tolkning, kjenner jeg. (vi damer er jo ekstremt gode på slikt.)
a) er jeg vanligvis ei skikkelig sur ei?
b) er det et forsøk på å oppnå noe?
c) er det fordi det er sant?
d) eller fordi han er veldig snill? 

Ps. Det er sant at jeg har vært blid denne uka. Til tross for ulike utfordringer knyttet til både det ene og det andre har jeg forsøkt å være positiv og avslappet. Ikke stresse. Tenke at det ordner seg. Det er en god øvelse. Som åpenbart har bragt resultater.

5 kommentarer:

  1. Jeg tipper det er b, c og d! God helg!

    SvarSlett
  2. He he, typisk oss damer å vinkle det litt som kritikk "Er jeg SUR ellers, lissom?!"
    Men en flott oppmerksomhet! Flink mann!

    SvarSlett
  3. Jeg sier c og d---og de rosene var utrolig lekre, din heldiggris=;-)
    Lurer på om jeg skal prøve på det samme her og=;-)

    SvarSlett
  4. For ein snill mann! Og blid kone! :)
    Ha ein fin søndag!

    SvarSlett
  5. Så koselig. Blid eller sur, ingen blomster på meg.

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!