fredag 26. mars 2010

God gul!

En ørliten stemningsrapport fra årets gulefest!
Dette er "Gulingarna".. (leading vocal: kylling)



(bare trykk på "Play", så starter den..)

Jeg hadde fin påskekrone laget av den underskjønne Cathrine, men jeg fikk ikke påskjønnelse av den grunn. (De andre ble sikkert veldig misunnelige..)



Men jeg skjønner jo at jeg må legge inn mer innsats i resten av antrekket dersom det skal bli premie på meg til neste år..



Som dere ser, er konkurransen knalltøff!

Og da er det vel på tide å starte påsken?

6 kommentarer:

  1. Ha ha ha, bedre enn dette blir det ikke! Fantastisk med eget band på jobben:D

    SvarSlett
  2. Trodde det var deg, hi hi...*fniser*

    SvarSlett
  3. Jeg husker at du skrev at dere gjorde dette i fjor også... Kjempe gøy!

    SvarSlett
  4. Du hadde en veldig, veldig fin krone som du kledde veldig, veldig godt! Forøvrig var det en skikkelig gul fest! :o)

    SvarSlett
  5. Litt hard konkurranse ja.. :D Jeg er kjent for kostymer, men desverre hadde jeg ikke kylling kostyme.. Så da måtte jeg bidra med en krone. Får si fra neste år også, da har jeg kanskje en kylling i kostyme samlingen min. :D

    SvarSlett
  6. C-mor; ja til flere band!
    Hege: skulle ønske det var meg!
    HKH: Like gøy hvert år!
    Heidi: nå er det for seint med smiger!
    Cathrine: venter i spenning. Eller jeg kan forsøke å finne ei drakt sjøl!

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!