onsdag 31. mars 2010

Den stille uka

Eller stille og stille. Spørs hvor stille det blir med 6 unger og fire voksne på tur. Jeg drømmer om solrike dager på nysnø og perfekt smurte ski. Jeg skal ha kontaktlinsene på (endelig og takk gud!) og svinge meg grasiøst nedover bakken. (ikke tryne, ikke tryne og late som jeg har dreisen på t-kroker) Spise kvikklønsj og appelsiiin og bli brun. Knuse alle i brettspill og lese opptil flere bøker. Og nyte den stille uka. Gjerne med Bach på øret.




Ønsker dere alle sammen en riktig god påske, med eller uten Bach!

2 kommentarer:

  1. Dere får kose dere.. Er hos min søster og det går i brettspill her også.. :) fast innhold i påsken.. :)

    SvarSlett
  2. Cathrine! Vi koste oss!

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!