lørdag 5. mars 2011

Det er ikke bare deg

som opplever å aldri bli ferdig med strikketøyet. Som gyver på med liv og lyst og tenker at denne gangen! Denne gangen skal jeg fullføre prosjektet. 

Kari Steihaug har laget ei sympatisk og vakker bok om ufullendte strikketøy. For bak hvert prosjekt ligger det en historie. Som hun som alltid begynte på ermene, men som aldri kom lenger. Eller hun som skulle strikke sokker til barnebarnet, men aldri fikk på den siste pynteblomsten. 


Les mer om prosjektet og boka her.

3 kommentarer:

  1. Jeg kunne ha bidratt MYE til den boka! ;o)

    SvarSlett
  2. He, he! Artig påfunn; å lage bok av slikt! Trur ikkje eg har noko strikkearbeid som aldri har blitt ferdig. Eg så praktisk av meg at eg rekker opp det som eg ser ikkje vert noko av.

    SvarSlett
  3. Der kunne jeg også bidratt med mye! Den må jeg prøve å få tak i :-)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!