fredag 21. januar 2011

Urørt 2011

Nå er det ikke sånn at jeg på noen måte skal påberope meg enorm kunnskap om ny, norsk musikk. Men Urørt-finalen som arrangeres i kveld vil jeg gjerne få med meg. Urørt er et musikkprosjekt fra NRK hvor unge, nye, uetablerte artister får sjansen til å ta et steg videre opp på stjernehimmelen. Ida Maria, Donkeyboy, Surferosa, Sissy Wish, Marble Arch, John Olav Nielsen & Gjengen, Lars Vaular og mange flere har alle vært med i tidligere Urørt-finaler. Ringer det noen bjeller? 
I kveld går min stemme til Brighton og St. James Society. Se finalen, da vel! 
På Nrk 3 fra klokka 20:00 i kveld. Eller på radio. P3.
God musikkfredag!

3 kommentarer:

  1. JEG skulle gjerne sett dette.... men her er det korslaget som råder hos gjengen i sofaen. god fredag!

    SvarSlett
  2. Kanskje eg bør luske inn i stova og prøve å skifte til nrk3? Hvis det ikkje er for seint nå?
    Trur det er noe fengselsgreier som er på nå, på discovery e.l...guttegreie..

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!