søndag 23. januar 2011

To på rømmen

I helga var det førpremiere på Disneys nye animasjonsfilm, "To på rømmen". En 5-åring og en 6-åring gir nok denne en 6`er på terningen - helt upåvirka av alt godteriet de også ble tilgodesett med underveis. "To på rømmen" bygger på Brødrene Grimms eventyr om Rapunzel, og har, med Disneys hånd, forvandlet seg til "en actionspekket, nervepirrende, animert musikalkomedie om jenta bak to meter med magisk, gyllent hår." Om det funker? Ja. Det syns jeg. Filmen kommer i både 2D og 3D, vi så den enkle versjonen, all den tid 3D kan bli litt voldsomt for to små jenter. Kommer på kino fra 4. februar. 


Partners in crime. Og ja. De får hverandre til slutt!



(og for ordens skyld. Jeg legger meg ikke ut med Disney. Bildene har jeg tatt sjøl, av filmplakatene)

2 kommentarer:

  1. Det høre bra ut at "kritikerne" var fornøyde. Har en 5-åring i hus som gleder seg stort til å se denne nemlig :o)

    SvarSlett
  2. Kathrine: Da kan hun (?) glede seg!
    Mor også. Jeg koste meg jeg, i alle fall!

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!