torsdag 22. april 2010

Vaffelhjarte

Ukas beste nyhet ble servert av en av mine aller søteste lånere. Hun kunne nemlig fotelle at pappaen hennes holder på å lage film av Maria Parr sin debutbok "Vaffelhjarte". Mulig jeg er treig som ikke har fått med meg dette tidligere, for nyheten er slett ikke så ny. Men "Vaffelhjarte" blir altså til barneTV-serie og sendes fra høsten 2011. Og pappaen er slett ikke hvem som helst. Atle Knutsen har regissert både "Linus i Svingen" og "Jul i Svingen", begge kvalitetsserier av aller beste sort. Jeg gleder meg. Og jeg fikk det som jeg ville.


3 kommentarer:

  1. God bok det ja. Gode nyheter at det blir til film!
    Gleder meg til høsten 2011, sjøl om dei to eldste sikkert er for store og ho minsta for lita.. Men eg er sikkert akurat passe stor, trur eg ;)

    SvarSlett
  2. Ja der kan du se, du ble bønnhørt.

    SvarSlett
  3. Sunndal: jeg har også en mistanke om at dette blir en tv-serie mest for meg! Men jeg skal tvinge de søte små til å se på!
    HKH: Kanskje de plukket opp tipset via bloggen? ;-)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!