søndag 18. april 2010

Treat them right!

Det nærmer seg sommer og det er snart tid for å lufte føttene. (vi ser selvfølgelig bort fra det haggelet som kom i dag)
Det er ikke alltid like morsomt å finne igjen undersåttene etter en lang vinter. Mine er i alle fall håpløst tørre, men nå har jeg funnet ut hva som virker best for min del. Jeg syns ofte at fotkremer er både udrøye og koster mer enn de lover, men nå har jeg funnet mitt våpen som både er billig og enkelt og koster under 100-lappen.


Smør tjukt på med hvit vaselin, tre på deg et par sokker og la det stå til. Etter noen timer har du verdens mykeste føtter, og resultatet varer opptil en uke. Dersom du i tillegg er litt flink med en fil, blir det så bra, atte!


Dere som er superflinke og går til fotpleier med jevne mellomrom kan nok se bort fra dette innlegget!

2 kommentarer:

  1. Føttene er det som sitter under legga det? ;o) Jo, jeg bør vel gi dem en omgang også... Vaselintipset er notert! :o)

    SvarSlett
  2. Ja, lett å glemme føttene ja. Takk for påminnelsen. Jeg skal prøve å få tid til "vårpussen" snart.
    For et par år siden satt jeg og mine to søstre på Hvaler og tittet på folk. Da fikk vi øye på ei skikkelig jåle, nøttebrun, oversminket, dyre klær og sikkert en ansiktsløftning eller to samt litt botox. Men i de høyhælte lekre skoene fikk vi øye på 2 hvite, tørre og oppsprukne hæler - usj!! Det hadde hun ikke tenkt på gitt.
    Etter den dagen ble vi liksom litt mer oppmerksomme på dette, så passe på hælene folkens;)
    Anita

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!