onsdag 3. juni 2009

Motepolitiet

Dagens antrekk ble strengt bedømt av den (til tider) småfrekke 5-åringen.
"Mamma, i morgen får du ta på deg svart jakke, svart bukse og de svarte skoa".
Oversatt: dressjakke, penbukse og sko med hæler.
Herregud, er vi i ferd med å fostre opp en ny Trinny eller Susannah?
Vel. Man kan være enig i at dagens antrekk kunne oppfattes som noe casual. Posebukse (genialt for den som har pressa ut tre unger), topp og flate ballerinasko. Her er første og (antageligvis) siste outfitbilde fra den ufikse husmora i Myra!


5 kommentarer:

  1. Hehe, av unger og fulle folk... Men jeg synes du alltid er fint kledd, jeg! Det kan du hilse og si til småfrekt avkom! :o)

    SvarSlett
  2. Greit å ha en som sier hva du skal ha på deg den dagen du er usikker selv. :D hehehe.. Jeg syns jeg hører henne.
    Jeg syns du er upåklagelig fint kledd hver gang jeg ser deg jeg.

    SvarSlett
  3. Synes du er lækker jeg=,-)

    SvarSlett
  4. Syns du var fin jeg! Og uansett, alle dager blir fine i posebukse, for det er så vanvittig deilig å ha på seg. Vi får holde oss til dresser (og kanskje hæler) til slike dager vi må se litt ordentige ut, men når vi skal være it-nerder (som i går) passer det fint å være litt sånn avslappet!

    SvarSlett
  5. Kjære alle sammen: denne husmora har et visst behov for å presisere at hun ikke fisket etter komplimenter, altså. Men takker allikevel! :)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!