lørdag 6. juni 2009

Bursdag!

Juni er virkelig måneden med de store feiringene hjemme hos oss, to bursdager og en bryllupsdag. Storesøster ble 9 år på tirsdag, og dagen ble feiret som seg hør og bør. I denne klassen er det veldig mange jenter, hele 16 stk, og når man plusser på et par ekstra og en lillesøster, så blir det trangt om plassen. Heldigvis holdt været akkurat til at jentene kunne være ute det meste av ettermiddagen. Og når man ikke rent tilfeldigvis er i besittelse av 19 stoler, så går det veldig fint å lage picnikbursdag! Bading ble erstattet med rebusløp og det var nesten ingen som sa "jeg kjeeeeder meg!" Vi puster lettet ut og tenker at det er fint det er et år til neste gang.

2 kommentarer:

  1. Det var sikkert en alle tiders bursta`!
    Så flott det var i hagen foresten!

    SvarSlett
  2. Jeg kjenner jeg er litt glad for at jeg stort sett er ferdig med det der. Selv om det er litt vedmodig også...

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!