søndag 13. juni 2010

Utfordret


ble jeg av skjønne Pia, hvor jeg visst skulle lenke til denne bloggens 10. innlegg og vise fram bildet som tilhørte samme innlegg For det første er jeg overrasket over at det var et bilde med det 10. innlegget (ren flaks) og for det andre ( i det jeg bladde meg bakover) er jeg ganske imponert over at jeg i det hele tatt holdt ut med å skrive innlegg etter innlegg etter innlegg uten at én eneste kommentar ramla inn. Nå er ikke jeg bortskjemt med kommentarer uansett, men jeg verdsetter hver eneste én, og prøver så godt jeg kan å gjengjelde æra. Om dere lurer på om jeg fremdeles vasker klær med Ariel, er svaret "av og til", om dere lurer på om jeg vasker klær på 30 grader, er svaret "veldig sjeldent." Slik gikk det med miljøvennligheta. Utfordringen trur jeg har gått en stund nå, så jeg velger å sende videre til alle som er innom her, og som vil ta den! Lykkelig søndag videre!

3 kommentarer:

  1. He he, BRA at du fortsetter å blogge, selv om kommentarene ikke renner inn! Du skriver bra, morsomt og godt! Så du må bare fortsette!(Du får trekke paralleller til/fra Lano-innlegget mitt : trur ikke alltid at de med flest kommentarer/stemmer er de beste...;)

    SvarSlett
  2. JEg tror jeg for mange år siden kjøpte Ariel i Sverige. Har ikke kjøpt det i Norge. Og jeg vasker så mye tøy jeg kan på 60 grader... ;o)

    SvarSlett
  3. Ha! Dette må prøves, så får en rotet litt i eldgammle innlegg..
    Ariel har brukt titt og ofte - en er jo på Harry-handel må vite!

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!