torsdag 20. mai 2010

Uka da jeg ble hengende bak, og Linus sine sko


Synet av Linus sine sko og verdensball gjør meg glad allikevel.

Denne uka hadde jeg planlagt i hodet mitt. Denne uka skulle jeg pusle og tusle på hjemmebane, være alenemor med full kontroll, reflektere over at jeg akkurat har fylt 39, nyte at sommertiden har gjort sitt inntog på jobben. Kanskje se en damefilm eller to på kveldstid

Det var før jeg hadde sjekket kalenderen, og hva jeg faktisk hadde planlagt. Denne uka har jeg blitt hengende etter. Denne uka kom sommeren, og mens alle andre spratt striglet ut i sommersola med sommerklær og det hele, oppdaget jeg at jeg så og si har kassert hele sommerkolleksjonen. Denne uka kom sommeren, og plutselig var det masse hagearbeid som var presserende. Denne ukas jobbkalender var fylt opp med ting jeg helt hadde glemt, eller snarere fortrengt, og mens "alle" andre tilsynelatende har et hav av tid å ta av, henger jeg etter.

Denne uka har vært litt bratt. Men synet av Linus sine sko i barnehagen gjør meg glad allikevel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!