mandag 10. mai 2010

Men er det fint?



(bildet lånt fra Klikk.no)

Jeg har hørt noen rykter, men siden jeg som vanlig er usedvanlig treig med å få med meg slike ting, så kan jeg nå melde at sokker i sandalene er lov i år. Juhu. Dette har jeg ventet på lenge. Eller?

Men tro nå ikke at du kan velge hva som helst av sokker og sko, her er det strenge krav for den som vil være en ekte fashionista. Les om det på Klikk.no. Jeg trenger jo ikke en hel artikkel for å skjønne at tennissokker uansett er ukult, men at det var så mange andre regler, se det var nytt for meg. Men jeg lurer på om jeg egentlig syns det er så fint? Og er ikke halve gleden ved sommeren å få luftet føttene littegrann?

Hva med dere? Blir det sokker+sandaler=sant denne sommeren?

11 kommentarer:

  1. He he! Veldig praktisk med sokker i sandalene! Varmt og godt på kalde sommerdager...
    Eg og leste denne artikkelen, og la merke til at det ikkje bare var å ta på seg kva som helst sokkepar til eit kva som helst par sko... Trur det vart så avansert at eg holder meg sokkelaus i sandalene fortsatt. Sånn for sikkerhets skuld...

    SvarSlett
  2. Tja, for noen hører jo sokker og sandaler alltid sammen, uansett om det er årets mote eller ei. Selv går jeg for sokkeløst.

    SvarSlett
  3. Ingen sokker i sandalene her, nei. Det er nok å gå med innestengte føtter i vinterhalvåret...

    SvarSlett
  4. Hjelp hjelp hjelp. Not good (men det sa jeg da kåbbåistøvlene kom tilbake igjen, også). Her i distriktet går (mann-)folk rundt med ullsokker i tresko. Det er iallfall ille-

    SvarSlett
  5. Overhodet ikke! Det spiller ingen rolle hvor fashion den enn måtte være - det ser helt og fullstendig heslig ut spør du meg.
    Nå går jo ikke jeg med sokker så mye ellers i året heller altså, grunnet at den atopiske eksemen min har forsvunnet etter at jeg kuttet ut sokker.
    Men spøk å ha det morsomt, denne Prinsessa skal lufte tærne denne sommeren som sist sommer - selv om det måtte være umoderne...

    SvarSlett
  6. Neeeeiiii, o skrekk... ikke tale om at det blir sokker her hvertfall=,-)

    SvarSlett
  7. Nå har jeg brukt tid og energi på å overbevise mannen i huset om at sokker i sandaler--- , Nei og atter nei.
    Pronto.

    SvarSlett
  8. Nei! Neineineineineinienei!!!

    SvarSlett
  9. Ja, tenker jeg blir fjong med kort shorts og sokker i sandalene...Uansett antrekk blir ikke dette pent. ☺
    I all beskjedenhet legger jeg ved en lenke til mitt sokker-i-sandalene-innlegg:
    http://innerstiveien.blogspot.com/2010/01/sokker-i-sandalene.html

    SvarSlett
  10. Okei, alle! Jeg kommer ikke til å ha sokker i sandalene. Ikke etter dette! Men jeg vurderte det aldri seriøst, dersom noen skulle tro det!
    Takk for mange og morsomme kommentarer!

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!