torsdag 11. august 2011

Interiørblogging#3

Jeg lover, lover, lover at dette blir siste innlegg om stæsj på ei stund, men jeg må jo bare vise fram at jeg har brukt ferien godt og tilsynelatende har lært heklingens edle kunst. "Ingen utfordring for stor" tenkte undertegnede og tok med seg boka "Helt enkel hekling" i et optimistisk øyeblikk. (Undertegnede har aldri tatt i en heklenål tidligere.

Jeg er nå den lykkelige skaper av en stykk oppvaskklut heklet med fastmasker i bakre ledd.  Det mer enn aner meg at det fins mer kompliserte heklegreier enn som så. 

 

4 kommentarer:

  1. Hehe, så dyktig du er! Kan du fastmasker i bakre ledd så kan du hekle. Det handler stort sett bare om å vikle tråden rundt nåla diverse ganger... Funker hjemmehekla vaskeklut? I bruk, altså?

    Forøvrig synes jeg slett ikke du skal slutte å interiørblogge. Du har tatt interiørblogging opp på et nytt nivå! :-))

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg er misunnelig på dine fingerferdigheter!! ;))

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ny kunnskap og fine interiørinnlegg!

    SvarSlett
  4. Takk for gode kommentarer, dere er så søte! Heidi: det funker, men jeg har brukt annet garn enn i oppskrifta, så den ble i tjukkeste laget. Nå prøver jeg meg med en annen type garn. Ler av heklebeskrivelsen; vikle tråden rundt noen ganger!!

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!