søndag 30. mai 2010

Mer hage..

Jeg taler ofte med to tunger. Det er derfor jeg lot meg overtale til å bli med på planteloppis i regi av Skedsmo hagelag i går. Og selv om jeg ikke skulle ha noe, var det jeg som endte opp med å kjøpe mest. Skal tro om jeg lar meg rive med av muligheten for noen gode kjøp? Vi får se hva det blir til. De søte små er i hvertfall samvittighetsfullt dyttet ned i jorda. Dessuten er det jo en viss underholdningsverdi i å se voksne folk nærmest ty til håndgemeng for å skaffe seg go`bitene. Eller i alle fall knuffing.

3 kommentarer:

  1. Hadde vært moro å vært med på noe sånt, men jeg hadde ikke skjønt hva som var godbiter, da...

    SvarSlett
  2. Det har jeg aldri hørt om før!
    Planteloppis... Noe så genialt!

    SvarSlett
  3. Elisabeth: Det skjønte ikke jeg heller. Men da unngikk jeg slossinga!
    HKH: Et veldig bra tiltak!

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!