fredag 29. april 2011

Høvelig mat

Våre unger er ekstremt opptatt av følgende: hva skal vi ha til middag i dag? Spørsmålet kommer gjerne ved middagsbordet dagen før. I går tulla jeg litt og sa at vi skulle ha bryllupsmiddag som seg hør og bør på en bryllupsdag. Problemet med å tulle litt, er at tull+7-åring er lik 7-åring som tar alt som mor sier for god fisk. 
Da måtte det improviseres, og helt ærlig, syns jeg at jeg kom ganske bra fra det. 

Bryllupsmiddag. Sikkert ganske lik den de spiser i London akkurat nå. Pølse med lompe, potetmos og høye glass. 


PS. Oppdatert natt til lørdag. Jeg kunne ikke dy meg. Jeg legger merke til at dagens brudepar kjører samme opplegg som oss. Først champagnelunsj, så går de gamle hjem, og så blir det fest. Mine venner. Dette er som å høre en repitisjon av egen bryllupsfeiring. Vi er jo nærmest for trendsettere å regne! 

4 kommentarer:

  1. Tjihi, GENIALT - og sikkert bedre for 7-åringens gane, enn en "ååååårntli" bryllupsmiddag :)
    SKÅL!

    SvarSlett
  2. Det verste er at her kom gutta løpende hjem fra skole for å se på bryllupet. Jeg visste ikke engang at de hadde hørt om det. Men her har det gått i Kate og William i hele dag. Men vi hadde vanlig taco, da.

    SvarSlett
  3. Med stettglas og ballonger vert alt ein fest

    SvarSlett
  4. Artig påfunn.
    Her i huset var igrunn jeg den eneste som var intr. i bryllup, dermed gikk det over i historeien i stillhet for å si det slik.
    Skulle gjerne ha hatt bryllupsmiddag alà den i Myra!

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!