tirsdag 17. november 2009

Det sosiale livet starter nå..(og hva skal man ha på seg?)

Det som er så pussig og snålt, men også veldig hyggelig, er at det skjer så mye i disse mørke kveldene fram mot jul. Det krever sin kvinne å finne antrekk til alle disse festlige anledningene: innflyttingsfest (overstått) Myra-julebord (lørdag) 1. julebord med jobben (neste fredag) et annet julebord (forrige arbeidsgiver) førjulsfest i barnehagen, 2. julebord med jobben, og kanskje en bursdag sånn midt ut i desember. Og det er før vi har startet for alvor..

Men husmora klager ikke slett ikke og har vurdert dette antrekket til førstkommende julebord:

(nei, bare tulla!!! Av frykt for represalier skal husmora ikke oppgi hvor man får tak i dette antrekket, men bildet er lånt fra noen som kaller seg HM... )

6 kommentarer:

  1. Først ble jeg redd for at du mente det seriøst, men så så jeg det du hadde skrevet med liten skrift!
    Næmmennaha, som viu sier i Sommerfjord - det er noe av det jæveligste!

    SvarSlett
  2. He,he så den der i HM katalogen og må jo si jeg følte jeg hadde ramla bakover i tid.

    SvarSlett
  3. He he, den var lekker!!! Med et par Jimmy Choo sko burde jo de bli riktig bra=;-)

    SvarSlett
  4. Jeg synes nå dette var et all round-antrekk som du kan bruke til enhver anledning. Bare å variere tilbehøret, så tror vi du har noe nytt hver gang! Gleder meg til å se! :-D

    SvarSlett
  5. Men om du ikke vil bruke den på julebordet kan du ikke stikke under en stol det faktum at den er bortimot PERFEKT til en av årets andre store fester: GUL(L)EBORDET!!!
    Tør du nå å la vær å kjøpe den???

    SvarSlett
  6. Kjære alle sammen! Jeg blir jo nesten oppmuntret til å kjøpe, jo!! Not!! Er veldig enig i at det er tilbake til fortida, men er også enig at den hadde gjort seg til gul(l)ebordet!! Hvis jeg ser én dame ute på by`n med denne, kommer jeg til å trekke på smilebåndet.. (veldig diskret, selvsagt!!)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!