fredag 7. november 2008

Kosefredag!

Lykken er å ha fri en gang i blandt! I dag har lille A og husmor kost seg. Vi har
  • sovet leenge
  • spist frokost med kokt egg
  • bakt boller
  • tusla rundt
  • bedrevet seriøs nettshopping
  • kikket i blader og kokebøker
    henta storesøster på skolen
  • handlet inn til middag
Og nå venter vi bare på resten av familien, slik at vi kan spise taco og se "Gullrekka" på TV. Litt banal, men veldig lykkelig fredagsfølelse her nå! Det skulle vært flere slike dager som dette! God helg til alle dere der ute!









4 kommentarer:

  1. Hmmm...Seriøs nettshopping? He he, hørtes digg ut=:-) Det er leeenge siden!

    SvarSlett
  2. Altfor lettvint, egentlig. Men jeg fikk skinnstøvletter med 40 % rabatt, så jeg føler at jeg har gjort et skikkelig scoop!! :)

    SvarSlett
  3. For meg høres det ut som om dere hadde en fantastisk dag! :o)

    SvarSlett
  4. Ja, en kjempefin dag. Skulle nesten ønske at det var fri hver fredag, jeg! :)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!