onsdag 10. mars 2010

Soverom

I mangel på noe bedre å blogge om, har turen i dag kommet til soverommet. De som husker godt, vil også huske at vi har hatt visse problemer med å plassere oss i forhold til soverommene. Førjulstida ble derfor brukt til kaotisk flytting og oppussing (ikke å anbefale..) men vi fikk alle rommene på plass til slutt, i god tid før jul (to dager før..). Strengt tatt er vel ikke soverommet helt ferdig, (som med det meste her i huset) men vi er fornøyd. Vi har kastet oss på tapettrenden med fondvegg (sikkert utdatert allerede) tapeten ble feminin og fin (i bytte fikk jo husfaren et relativt maskulint bad), og ønsket om ordentlig seng til rammemadrassen ble erstattet av en fin, fin hodegavl fra gode gamle Ikea. (atskillig billigere enn å kjøpe seng, gitt!) Dessuten er garderobeskap på plass, og for folk som har levd med kommodeløsning i ganske mange år, så er jo dette det nærmeste du kommer walkincloset uten å faktisk bygge ett..


Ble du inspirert nå, Heidi?

4 kommentarer:

  1. Hehe, dette føler jeg at du gjorde bare for å plage meg! ;o) Uff, jeg bør komme meg opp og begynne på det h... rommet, kjenner jeg.

    Ja, inspirert blir jeg, men du må nok vise flere bilder for at jeg skal bli skikkelig, skikkelig inspirert! Spennende tapet dere har valgt! :o)

    SvarSlett
  2. Den tapeten var lekker...
    Jeg håper å kunne lure Prinsen med på et sånt prosjekt en gang i den nærmeste fremtid!

    SvarSlett
  3. Kjempefin tapet! Nå fikk jeg også skrekklig lyst til å gjøre med vårt soverom. Men først må vi finne ut om mamma og pappa fortsatt skal sove der eller om det blir knøttet og storebrors rom.

    SvarSlett
  4. Heidi: Vil ikke vise flere bilder, det er jo tross alt på privaten!! Og har jeg noensinne plaget deg, da? :-)
    HKH: Liste og lure.. Vi er fornøyd med tapeten!
    Snåta: evig dilemma som vi er godt kjent med her i huset. Men det endte godt til slutt!

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!