torsdag 12. mars 2009

Om å få hverdagen til å gå opp : "Skogheims"

Det formelig vrimler med premier på realityserier om dagen. I kveld har husmor sett et litt annerledes program, og starten var i alle fall lovende. "Skogheims" handler rett og slett om å få hverdagene til å gå opp når man har små barn i hus. Kristin Skogheim og samboer Lars Gudmestad har søkt råd hos det norske folk når det gjelder organisering av hverdagen, og ulike familier deler sine tips med Tv-seerne. Samtidig byr familien Skogheim/Gudmestad på seg sjøl. Husmor fniste seg gjenkjennende gjennom programmet og fikk samtidig noen gode tips på veien..

6 kommentarer:

  1. Jeg for min del var i bursta`selskap da dette programmet gikk av stabelen, så håper det går i reprise - for jeg hadde gledet meg!

    SvarSlett
  2. Skogheims var en skikkelig opptur - for et sjarmerende par!! :)

    SvarSlett
  3. Prinsesse: hadde du bodd nærmere, kunne du ha stukket innom og sett det på GET-boksen min.. Eller så kan du jo se på nett, men siden det er TV2, tror jeg det koster penger..
    Tea: ikke sant? Jeg falt for dette programmet. Passe langt var det også!

    SvarSlett
  4. Absolutt severdig program! Moro med folk som byr på seg selv. Forøvrig minnet det kanskje ørlite om Christine Kohts familieserie? (Husker ikke hva den heter, "Koht i familien"?)

    SvarSlett
  5. Lærte du ikke at man ikke skulle drive med oppussing når man har barn.. Så har dere begynt med et nytt prosjekt..m Ha ha

    SvarSlett
  6. Heidi: enig at programmet lignet litt på Koth sine programmer. Jeg skal fortsette å følge med!
    Anomym: jo, familien Nygaard hadde definitivt et poeng, der! Men noen ganger klarer man bare ikke å la være, selv om ting fungerer slik de er :)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!