fredag 13. mars 2009

Fredag!

Etter ei laang uke er det endelig fredag. Det er mars, sola skal visstnok skinne, og det blir lysere for hver dag. Husmor foreslår følgende helgeaktiviteter:

1) Sette noen påskeliljer på veranda, trapp eller andre egnede områder. Instant vårstemning.


2) Gå på kino for å se "Menn som hater kvinner", premieren er i dag.



3) Vaske vinduer: en snill søster begynte på Myra-husets vinduer i forrige uke, og denne helga skal husmor følge opp og ta resten. Kanskje litt kjedelig mens det står på, men det blir jo så fint etterpå..

Ha en feiende flott helg, alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Påskeliljer og vinduspuss får vente, men kino skal jeg på!! :o))

    SvarSlett
  2. Kinoen er unnagjort - flott film forresten!
    Påskeliljer var en flott idè - de er jo bare helskjønne!
    Prinsen vasket vinduer i forrige uke, så da tørr jeg si vi er på track!

    SvarSlett
  3. Prinsesse&Heidi: det eneste jeg rakk, var disse påskeliljene.. Jeg glemte å kjøpe pusseskinn og da jeg skulle bestille billetter til kinoen, var det bare de dårligste setene igjen.. Så jeg får vente i spenning, både på det ene og det andre!!

    SvarSlett
  4. Denne så jeg også forrige helg - utrolig bra! Og jeg har ikke lest boka;-)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!