mandag 23. mars 2009

Evig ung?

Antagelig ikke, men det skader vel neppe å prøve å henge litt med i svingene. Husmor skal på Ung 3.0 konferanse denne uka: en konferanse som tar for seg ungdoms medievaner anno 2009. Forrige konferanse var utrolig lærerik, så husmor gleder seg!

Som bevis på en husmors "ungdommelige" sinn overbringes også et lite musikkstykke som på mange måter er litt fjortisaktig. På mange måter beskriver det også husmors ambivalente forhold til musikk. Vil aldri bli kjøpt inn, men spill den på fest, og husmor kommer til å danse på bordet! Herved er dere advart!

2 kommentarer:

  1. Jeg hørte på The Killers "When we were young" hele fjor sommer jeg. Den er kjempefin! Thank you, Last.fm. Der har jeg funnet mye som nå ligger på Ipoden min. Men er dette fjortismusikk da? Jeg synes det rett og slett er bra, jeg!He det fint på ung 3.o:)

    SvarSlett
  2. C-mor: tror ikke jeg har hørt "When we..", men syns at denne her er litt fjortisaktig ja. eller kanskje 80-tallsaktig er mer korrekt. Hør på synten, da! Og morsom er den!

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!