torsdag 11. desember 2008

Kjære Julenissen!

Egentlig har vi bare ett ønske til jul, og det er ikke en gang en ting. For ting har vi grunn mer enn nok av. Og ikke har vi råd til å kjøpe noe større hus til å ha tingene i heller, så det holder nå.

Men som sagt: vi har ett ønske. La oss få en jul uten sjukdom i heimen. Vi vil så veldig gjerne oppleve en eneste jul uten kvalme, oppkast, såre halser, skyhøy feber og vondt i øra. Vi vil oppleve glade og friske barn og foreldre som er opplagte til å være sammen med dem. La oss slippe å isoleres fra slekt og venner og alt som er moro, fordi vi er smittebærere av ett eller annet "rart". La oss ha det gøy og utnytte disse verdifulle fridagene nå i desember..


Kjære Julenisse! Kan du fikse det for oss? På forhånd tusen takk!

4 kommentarer:

  1. Hei Nissen, kan du krysse av for dette ønsket for meg og min familie også?

    SvarSlett
  2. tror nissen har hørt oss. Det er derfor vi har det gående nå!! :)
    (håpe, håpe!!)

    SvarSlett
  3. Hvis nissen kan fikse det, så vær snill og send han hit en tur også.

    SvarSlett
  4. Ja!!! Når jeg snakker med han, så skal jeg si ifra!!! :) Egentlig kan jeg overbringe ønsket fra alle oss familier i det ganske land!!

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!