mandag 8. desember 2008

Champagnekorknissen

Denne lille nissen snek seg inn i huset i går ettermiddag. Nå kunne denne husmora tatt en spansk en og sagt at denne var laget på årets juleverksted, og deretter fått mange hyggelige kommentarer fra alle hobbybloggere der ute. Men siden ærlighet varer lengst, så er det bare å krype til korset og si at denne lille nissemannen ble vunnet på årets juletrefest. Når det er sagt, så skulle det vel ikke være helt umulig å kopiere idéen, for fin var den! Så dersom alle venner kan samle sine respektive champagnekorker, så kan husmor kanskje lage til neste år.. Eller i alle fall noe som ligner..

3 kommentarer:

  1. hehe, jeg likte den første setningen din bedre:) "Den snek seg inn i huset", du liksom;) hihi

    Hva skjedde så videre da? Hvordan greide den å snike seg inn? Jeg vil vite mer! :D

    SvarSlett
  2. Ja, altså! Den stakkars nissen fikk nesten en ublid skjebne da han ikke ble oppdaget i alt gavepapiret. For det var nemlig en annen gave der også. Så det var først når jeg skulle kaste papiret i søpla at jeg oppdaget den lille mannen!!
    Og da var jeg jo helt solgt :)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!