lørdag 14. mai 2011

For ordens skyld..

Jeg har ikke tatt vekk kommentarene dere har gitt i de to foregående innleggene her. Blogger har rota det skikkelig til de par siste dagene, gitt. Er lei meg for alle fine kommentarer som forsvant ut i verdensveva.

Ønsker dere ei finfin helg. Jeg har barnefri og er rastløs. Hva gjør du når ungene ikke er her in persona? Antagelig burde jeg ha gjort det jeg ellers drømmer om å gjøre: lese bok og slappe av. I stedet spinner jeg rundt som en jojo. Vi folk er rare! 

5 kommentarer:

  1. Alt forsvant i går...
    Jeg drømmer om et døgn eller to aleine, men vet jo at når man først blir aleine, suller man bare bort tida. Men å sitte i timesvis med ei bok hadde ikke vært å forakte...

    SvarSlett
  2. Alle fikk surr med blogspot her noen dager. Tull tull.
    Jeg mangler bare et barn som er på hyttetur denne helga - det er annerledes og litt savn må jeg innrømme - men fullt kjør allikevel med de to som er igjen. Blir helt tomt når alle er borte (og noen ganger blir jeg jo veldig tiltaksløs da - når det liksom ikke skjer noe) ( men det skjer jo bare sånn mellom ti og to på hverdager... da- så jeg slipper å være alene så mye, hehehe)

    SvarSlett
  3. Tenk ein dag aleine heime! Da hadde eg brukt dagen til å surre litt rundt, tenker eg :)

    SvarSlett
  4. Kanskje du egentlig "ventet" på NOE=;-) He he...
    Takk for tidenes party!!!!!!!

    SvarSlett
  5. Alle skal ha seg en fritime i ny og ne. Og å sitte med en bok i timesvis er ikke å sulle bort tiden.
    Det er også helt annerledes å bare sitte i sofaen - eller gjøre noe som helst anet - når man er alene enn når andre er i huset.
    De skal ikke være for ofte, men desto mer verdifullt når øyeblikkene, timene, dagene, inntreffer. Selv synes jeg det er fantastisk når jeg har jobbeuke og gutta er på ferie fra annetstedilandet hos "sin" slekt der.

    Kose seg!

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!