fredag 26. september 2008

All I want for christmas..

Bare så det er sagt: det er altfor tidlig å tenke på jul ennå. Nå skal vi nyte de fantastiske høstdagene og la jul være jul. Men lille I har allerede ønskelista klar - og den er bare så sjarmerende at husmor ikke kan la være å bli i godt humør når hun ser den hengende på kjøleskapsdøra.

Dette er hva lille I ønsker seg:

1) Mario Bros New - spill til DS
2) Penger - en 100-lapp
3) God mat
4) En fin jul
5) Ikke for mye mat
Herved har hun motbevist at "alle" barn er kravstore og utakknemmelige, dette var riktig så beskjedent, spør du husmor.
Husmor selv ønsker seg et digitalt speilreflekskamera og fotokurs. Det blir nok med ønsket, er hun redd...

2 kommentarer:

  1. Jeg regner med at noen kanskje får oppfylt alle sine ønsker denne jula? Herlig liste! :o)

    Og jeg støtter deg fullt ut når det gjelder kameraønske! Du har sikkert vært ekstra snill i år?? ;o)

    SvarSlett
  2. Jepp- skal tro vi klarer å oppfylle denne lista.
    Verre med meg.. kom på at jeg ønsker meg en bærbar og... :)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!