tirsdag 22. juni 2010

I bryllupssus og dus

Jada. Jeg henger etter, men jeg har jo vært så fryktelig opptatt med dette bryllupet dere vet. Jeg har riktig mesket meg med alle detaljer, fra kjoler til tiaraer, diademer og taler. Kake og biskoper i skjønn forening. Bjørn Skifs og korsang. Dessverre ble jeg lurt ut i et selskap på lørdag ettermiddag (glem at jeg har et virkelig liv!) og derfor måtte jeg ty til opptak av diverse begivenheter som foregikk på kveldstid. Men nå er jeg vel noenlunde ajour. (har bare to timer igjen av opptaket)

Noen var mer pyntet for anledningen enn andre. Bildene viser en kvinne i 40-års alderen (og observert i Myra) som skulle videre i et annet selskap på lørdag. Gult ordensbånd med tilhørende detaljer. Jeg er usikker på om hårpynten kan passere i de kongelige kretser.

4 kommentarer:

  1. Fint at du har kost deg. Jeg har gått glipp av mye. Men fikk med meg at Bjørn Skifs plutselig dukka opp - han holder seg da veldig godt?

    SvarSlett
  2. Jeg så kun ca. 10 minutter av dette mye omtalte bryllupet. Da sto de i en båt og ble rodd over fjorden og man så i grunnen ikke så mye av selve brudeparet. Roingen var synkron og fin, da. ☺ Staselig outfit det der.

    SvarSlett
  3. Eg er imponert over pynten!!! Skal ta med med ideen til neste karneval, hi, hi.
    Bjørn Skifs?? Eg so trudde at eg såg det meste med full konsentrasjon!
    Spørs om vi møtes ein gong i det virkelege, kongelige liv, vi to, med våre sønner og døtre??

    SvarSlett
  4. Pia: Ja, lenge siden jeg har sett han, men han så fresh ut!
    Elisabeth: roinga var vel ikke akkurat høydepunktet å se!
    Shy Bitch: klart vi møtes, vi har jo planen klar. Bjørn Skifs var i kirka!

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!