lørdag 22. august 2009

Hos den lokale frisøren

møter man ofte venner, naboer og mer periferte bekjente. Det kan oppstå pussige situasjoner. Det er noe litt intimt ved å gå til frisøren. Husmora var hos frisøren denne uka. Ved siden av henne satt en mann som husmora godt vet hvem er. Og mann betyr godt over 40. Han fikk farget håret sitt. Husmora kjente at dette ble litt intimt. Man er antagelig litt snever i sin tankegang når man tenker at dette var i overkant.. Hva syns dere, sånn oss damer i mellom? Husmora er nok forutinntatt. Hun liker barske menn med gråstenk i håret.

6 kommentarer:

  1. Jeg er glad for å høre deg si det..
    Jeg er sjele glad for at Prinsen bærer manken med alt det grå i med stolthet og ikke bukker under for farge på flaske..
    Jeg skjelver imidlertid litt om dagne ettersom han i våres sa til Storesøster at dersom han spilte 40 poeng en runde på golf banen i år - ja så skulle han farge håret BLÅTT!
    HAN tullet selvsagt, men storesøster har tatt ham på ordet og nå Må han bare gjøre det dersom han skulle klare det.
    Han har vært veeeldig nerme 3 ganger i sommer og spillt 39.
    Gjett om jeg er glad det ikke har gått heelt hans vei på banen!

    SvarSlett
  2. Her er jeg nok noe splittet. Jeg synes absolutt selv det er fint med gråstenk i håret, men liker det ikke på meg selv! Så hvis en mann føler det på samme måten...?

    SvarSlett
  3. Enig med deg, en moden mann blir barsk med litt gråstenk!!!

    SvarSlett
  4. ja til gråmelerte menn! Menn skal riktignok være velstelte, men de må absolutt ikke bikke over og bli polerte.

    SvarSlett
  5. Nå lo jeg godt. Jeg syns jeg ser deg sitte der i frisørstolen.
    Jeg håper min kjære ALDRI velger å farge håret. Syns det er litt stakkarslig rett og slett. Nesten som hentesveis.
    Kort og grått det er rått.
    Anita

    SvarSlett
  6. Vel, mine damer! Det ser ut som dere stort sett er enig med undertegnede. Og husfar har lest. Skal tro om han ble litt glad, nå? :=)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!