søndag 28. november 2010

Bullet me, bullet me, I take the full responsibility

Det ser ut som som hu derre Mia i Myra kan få konkurranse om oppmerksomheten i 2011. Men først må det oppnås full enighet i heimen, (ikke så langt unna nå--) og vi må finne en skikkelig oppdretter. Dernest må det passe eller sammenfalle med ferie, og sist men ikke minst må vi spa opp ca 14 000. Til tross for alle disse hindringene, kjenner jeg at jeg gleder meg bittelitt allerede. Og at jeg nok har gitt minste Bukken Bruse et løfte som jeg må forsøke å holde.

7 kommentarer:

  1. Åh, dååån. Kan jeg kanskje få en slik i julegave, tro? Gleder meg til å følge deg i prosjekt hund, kjenner jeg:)

    SvarSlett
  2. Skjønner at det blir familieforøkning på nyåret?...

    SvarSlett
  3. Ojoj, så søt. Og lykke til. det er endel jobb i starten men etterhvert blir det mer og mer hygge.

    SvarSlett
  4. Helledussan, noe så nydelig!
    Jeg for min del ville jo aldri fått med Prinsen på noe sånt.
    Dessuten har vi vel nok med 3 katter, 2 kanniner og ei rotte!

    SvarSlett
  5. Modig! Her er det en frøken på sju som har ønsket seg hund lenger enn jeg kan huske. Og det tror jeg faktisk at det aldri blir!! Underveis-mannen erklærte for et par år siden - at han fryktet at livskvaliteten hans ville bli betraktelig redusert (!!) av en eventuell hund.
    Godt - for hundene - at ikke alle ser slik på det!

    SvarSlett
  6. It's actually a cool and useful piece of info. I am happy that you just shared this helpful information with us. Please keep us informed like this. Thanks for sharing.

    my web blog - Haarwuchs

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!