mandag 23. november 2009

Skråblikk på reklamen

Postkassa flommer over av reklame om dagen, og gavetipsene står i kø. Husmora syns vel at akkurat denne var litt pussig. "Bare kos deg du kjære, men pass for all del på vekta.."



6 kommentarer:

  1. Eh...
    Den var vel ikke helt i vater vel?
    Reklamen kunne likegodt sagt:
    "Bare kos deg du elskling, men la kjøleskapet og godteskuffen være..
    Vil du ha en gulrot kanskje?"

    SvarSlett
  2. Hehe, det er ikke sikkert at romjula blir så kos for den som gir en slik gave uoppfordret! Den "beste" vekta leste jeg forøvrig om i A-magasinet. Den lastet opplysningene direkte opp på Internett... Det hadde vært noe! :-P

    SvarSlett
  3. HKH: ja, jeg syns også at denne var teit! Men vekta var fin!
    Heidi: har litt problemer med å se hva jeg skal med en vekt som laster opp de vitale mål til nettet. Legges det direkte på Fjesboka kanskje? :-)
    C-mor: :-)

    SvarSlett
  4. Facebook, blogg, twitter etc... ;o) Nei, jeg veit ikke jeg. Kanskje en base der man kan samle opplysninger, få kommentarer og rettledning? Eller: med den vekta, høyden, fettprosenten, muskelmassen har du så og så mange dager igjen å leve. Hadde ikke det vært fint?

    SvarSlett
  5. Heidi: fremdeles usikker! Særlig på den om hvor lenge man har igjen å leve... :-)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen kommentar, men ikke har egen blogg: Velg "Navn/nettadresse" istedet for "Anonym". Skriv inn ditt eget navn eller nick, nettadresse er ikke nødvendig.

Og takk for at du kommenterer, ikke noe gjør en blogger mer fornøyd!